Hoe andere klanten de service van ESPM hebben ervaren:

Op 20 juni 2008 schreef Irma: 

“Geweldig werk geleverd, mijn plasma is goed geinstalleerd en werkt perfect. Top bedrijf.”

bron: allebedrijvenintilburg.nl

Op 6 juni 2010 schreef een collegabedrijf in s’Gravenhage: 

“Ik heb enige jaren samengewerkt met Peter Meijer (ESPM) en hem leren kennen als een
100% betrouwbare vakman.”

bron: marktplaats beoordelingen

Op 19 oktober 2011 schreef S.Donders: 

“Ik Heb mijnheer Meijer gebeld voor een fout in mijn Samsung TV. Ik heb hierbij wel eerlijk gezegt dat ik eerst bij de Mediamarkt terug ben geweest (25 mnd. oud dus buiten de garantie). Hier werd mij verteld dat het toch al snel tussen de 150 en 200 euro zou gaan kosten en 5 weken zou duren. Mijnheer Meijer is deze zelf op dinsdag komen halen en woensdag kwam hij gerepareerd terug voor €112.

PRIMA SERVICE EN BETROUWBAAR!
Ga zo door!”

bron: marktplaats beoordelingen

Op 6 juni 2013 schreef Tibo Eekels: 

“Vandaag met mijn jukebox radio bij Peter Meijer geweest. De volumeknop was niet in orde. Peter luisterde naar de klacht, pakte direct de radio van mij aan om deze goed te bekijken. Hij liep naar de werkplaats en herstelde direct de volumeregelaar.
Fantastisch! Hij werkte weer prima. Service, zei Peter. Geweldig toch. Direct geholpen, was een kleinigheidje, maar toch. Peter alsnog bedankt voor de snelle service. Voor mij een vertrouw adres. Groet Tibo Eekels.”

bron: Google maps reviews

Op 8 januari 2016 schreef MVK: 

“Ik ben geweldig geholpen door Peter. Ik had een probleem met een led verlichting en deze was dezelfde dag verholpen. Keurige prijs en vakmanschap! Peter legde ook netjes uit wat hij precies heeft gedaan. Tot de volgende keer!”

bron: marktplaats beoordelingen

Op 3 april 2017 schreef Jochem Vermeulen ( ELECTRUST ): 

“Na jaren lang zelf actief geweest te zijn als Audio/Video reparatie bedrijf verwijs ik nu mijn klanten door naar Peter Meijer ( ESPM) . Daar kunnen ze hun apparaten vakkundig laten herstellen zoals ze bij mij gewent waren. Ik heb daar het volste vertrouwen in. (Mijn bedrijf ELECTRUST gaat nu geheel bezig aan Domotica).”

bron: Electrust  beoordelingen

Op 25 mei 2017 schreef PeterJan Fernhout: 

“Diverse malen Peter Meijer (ESPM) ingeschakeld voor reparaties aan verschillende electronische apparaten. Peter heeft het steeds naar tevredenheid opgelost waardoor we NIET genoodzaakt waren om direct een nieuw apparaat aan te schaffen. Peter is een VAKMAN met passie voor zijn vak! Een electronica artiest om het een naam te geven. Een aanrader dus!”

bron: Persoonlijke beoordelingen

Op 10 juni 2017 schreef Jan

Al lang ben ik klant bij ESPM. Hij is dan ook al heel lang ondernemer in de Reeshof. Ook door de jaren toen service en reparatie steeds ongebruikelijker werd, was en is mijn televisieapparatuur verzekerd van een goed aankoopadres met een uitstekende afleverservice  en prijskwaliteitverhouding. En als er eens iets is, is een telefoontje genoeg voor een voortreffelijke en snelle service. Ouderwetse service misschien maar het werkt tenminste en mijn apparatuur ook weer snel, goed en niet te duur

bron: Persoonlijke beoordelingen